FULL_TIME

HR Generalist - Onmiddellijke opstart - Start People

SINT-NIKLAAS BE
2020-11-17
2020-11-29
 
Description

Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn wij op zoek naar een HR Generalist:

Als HR officer zal je ondersteuning bieden aan de HR Business Partner om alle HR-operationele aspecten te beheren. Je zal hierbij betrokken worden in de volledige administratieve en beleidsmatige opvolging van volgende aspecten binnen HR:

  • Training & development:
    • je verzekert een optimaal en uniform gebruik van Performance Management tools en processen 
    • Ontwikkelt samen met het management team ontwikkelingsplannen (voor teams en individueel)
    • Je organiseert trainingen en volgt deze op
    • Je identificeert trainingsdoelen en ontwikkelt hierbij een jaarlijks trainingsplan 

 

  • Welzijn op het werk en ziekteverzuim 
    • Je staat in voor het meten en rapporteren van afwezigheden 
    • Je begeleidt en verbetert reïntegratieprocessen  waarbij je uiteraard in rechtstreeks contact staat met medewerkers en hun supervisor 
    • Je neemt actie en komt met initiatieven wanneer de afwezigheden de pan uitswingen 

 

  • Rekrutering: 
    • Je voorziet een job analyse om zo een jobomschrijving te bekomen met een duidelijk beeld van de jobvereisten en competenties 
    • Je bent medeverantwoordelijk voor het rekruteren van hogere bediendeprofielen 
    • Je fungeert als contactpersoon voor de HR rekruteringspartners en garandeert een correcte en stipte follow-up van de vacature 

 

  • Administratie en projecten: 
    • Je houdt algemene rapporteringen bij omtrent HR gerelateerde onderwerpen: aanwervingen, mutaties van afdelingen, uitdiensttredingen, anciënniteit,...
 
Company

onze klant, een bedrijf die zeer gekende kledingsmerken omvat, die verkocht worden in 150 verschillende landen ter wereld. In Europa alleen al stelt het bedrijf meer dan 7000 mensen te werk, en in België gaat dit over 800 medewerkers. kortom, je komt dus in een internationale omgeving terecht met heel wat mogelijkheden.

 
Profile

Jouw kwalificaties:

  • Je hebt minimaal een bachelordiploma, het liefst in administratie of HR 
  • Je hebt teven een 5-tal jaar werkervaring in een gelijkaardige functie, ervaring in een blue-collar omgeving is een must!
  • Daarnaast communiceer je zeer vlot, zowel in het Nederlands als het Engels
  • Je kan zelfstandig werken en bent hands-on en proactief
  • Je bent veerkrachtig en kan goed stress verdragen
  • je hebt oog voor detail en zoekt telkens naar verbeteringen en in efficiëntie in het werk
 
Offer

Onze klant biedt je:

  • een interessante dynamische job in een leuk en professioneel team
  • boeiende opleidingsmogelijkheden en groeiperspectieven 
  • een competitief salarispakket
  • een vast contract na een succesvolle interimperiode