Support Engineer 2nd line - Anankei

Antwerpen
2020-08-11
2020-09-25

Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’. Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn.

• Dream IT: Hoog mikken: het zit in onze genen. Ambitie uitstralen. Elke dag dromen over wat de volgende dag kan brengen.
• Trust it: Er loopt bij anankei een pak talent rond. Daarom vertrouwen wij er altijd op dat alles goed komt. Talentvolle collega's die elkaar vertrouwen dat is een garantie op succes.
• Go for IT: Wij hebben het liever over uitdagingen dan over problemen. Wij zoeken en vinden oplossingen, ook als die niet voor de hand liggen. Wij gaan ervoor.

Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.
Voor onze klant zijn we op zoek naar een Support Engineer.
Wat mag je verwachten binnen jouw functie als Support engineer 2nd line ? :

•Je staat mee in voor het beheer van meerdere back-office toepassingen (of belangrijke onderdelen daarvan) met als doel de gebruikersomgeving zo efficiënt mogelijk te maken.
•Je bent mee verantwoordelijk voor een efficiënte 2de lijn ondersteuning van eindgebruikers en de collega’s in de 1ste lijn.
•Je staat mee in voor een duidelijk het incidenten, probleem en wijzigingsbeheer voor de back-office toepassingen.
•Je zorgt voor informatiedoorstroming naar de eindgebruikers en de collega’s in de 1ste lijn door middel van helder uitgewerkte werkinstructies en handleidingen.
•Je zorgt voor een klantgerichte en vlotte reactie op gebruikersvragen en incidentmeldingen zodat de efficiëntie van de bedrijfsprocessen zo weinig mogelijk verstoord wordt. Je hebt een diepgaande IT expertise en ziet procesoptimalisaties waar mogelijk.
•Je stippelt mee het pad uit voor nieuwe software implementaties.
•Je zorgt voor een efficiënte en gestructureerde manier van verwerken en oplossen van de vragen en incidenten gesteld door de eindgebruikers en de collega’s van de 1ste lijn.
•Je hanteert hiervoor een classificatie en prioriteitsbepaling van incidenten en problemen naar impact en dringendheid dat gepaard gaat met een gestructureerde inventarisatie en opvolging. Je geeft heldere feedback aan de eindgebruikers en escaleert
problemen indien nodig naar 3de lijn ondersteuning.
•Je motiveert mee de eindgebruikers voor een correct en verantwoord gebruik van de applicaties.
•Inrichten van testomgevingen, opstellen van scenario’s en uitvoeren van alle vormen van testing
 

Vereisten

Technische skills :

- Windows gebruikersomgeving
- AD
- MS SCCM
- Powershell
- Ms Exchange
- MDM oplossingen
- Kennis van Skype for business
- MS Teams
- O365