Customer Service Desk Officer - Anankei

Drongen
2020-02-18
2020-07-04

Deze vacature geeft kansen aan een beginnende IT'er of kandidaat met een sterke interesse in IT.
Je kan voor een toonaangevend Belgische onderneming aan de slag.
Ben je leergierig en op zoek naar een opportuniteit waar je dagdagelijks klanten kan helpen met hun IT vragen en problemen?

Jouw werkdag ziet er als volgt uit :

• First line support geven aan de klanten voor hun tools, business applicaties, mobiele apps enz…
• Telefonische oproepen behandelen van de klanten over technische en inhoudelijke vragen
• Alle oproepen en interventies registreren
• Een nauwkeurige probleemanalyse uitvoeren
• Nieuwe klanten helpen bij de opstart en configuratie van de applicaties
• Alle kennis die je hebt delen met de collega’s = knowledge sharing


 

Vereisten

Wie ben je ?

Een vlotte en nieuwsgierige persoon die zin heeft om technische en functionele problemen op te lossen.
Kwaliteit is voor jou van groot belang bij het helpen van klanten.

Wat is er nog heel belangrijk?

• Een opleiding Informatica of multimedia / communicatie (met sterke interesse in IT)
• Goede problem solver
• Klantgerichte mindset = Klantgerichte en geduldige houding
• Je bent vlot aan de telefoon en stressbestendig
• Je bent tweetalig NL/FR, kan je ook Engels dat is pluspunt
• Een teamplayer die ook zelfstandig kan werken