Service Desk Engineer - Anankei

Brussel
2019-08-26
2019-12-10

Het Crisiscentrum van onze klant heeft een extra Helpdesk-operator nodig om hun team te versterken. Het Crisiscentrum beheert met name noodplanning en crisisbeheer; Het is daarom essentieel dat elk IT-probleem snel en efficiënt wordt opgelost door het Helpdesk-team. Het is daarom noodzakelijk dat een nieuwe medewerker komt om hun team te versterken om de goede werking van de dienst te garanderen.

- Implementatie van MO 365
- Configuratie van nieuwe pc's die vanaf september worden gekocht
- Ondersteuning van videoconferentienetwerken
- Installatie van nieuwe vergaderruimtes (printers, Microsoft hubs, etc.)
- Los dagelijkse problemen op

Taken:

1. Onboarden nieuwe gebruikers: aanmaken AD account, e-mailadres
2. Aankoopbeheer en stockbeheer laptops, gsm, servers, printers, ..
3. Behandelen van ICT incidenten en verzoeken
4. Uitvoeren en beheren van ICT wijzigingen
5. Beheren van ICT hardware (bv. servers, netwerk, printers, telefonie; inclusief software hierop)
6. Beheren van software (bv. videoconferencing, Active Directory, mailservers, laptop software)
7. Relatiebeheer (bv. externe partners, Directie ICT)
 

Vereisten

Gezocht profiel: 2-tal jaar ervaring op een service desk in een grote, meertalige omgeving

- Goede kennis van de interne organisatie van een IT-helpdesk, procedures, best practices en rollen van verschillende verbonden partijen.
- Nieuwe ICT-gerelateerde problemen correct kunnen onderscheiden van de reeds bekende, de prioriteit kunnen bepalen en deze correct kunnen sturen naar belanghebbenden die de vaardigheden hebben om deze op te lossen
- Goede kennis van hardware- en softwarecomponenten van een computer.
- Weet hoe u een werkstation installeert en configureert
- Goede kennis van het Office-softwarepakket
- Basiskennis van Windows 7 en Windows 10 (installatie van het programma, wijziging van de parameters, ...).
- Basiskennis van internet, het gebruik ervan (vanuit het oogpunt van de gebruiker), browsers (IE, Mozilla, Chrome, enz.)
- Basiskennis op het gebied van netwerken (TCP / IP, DHCP, netwerkopdrachten, enz.).
- Taalkennis: tweetalig, Nederlands/Frans en goede kennis Engels.