Service Desk Engineer - Anankei

Regio Vilvoorde
2019-07-05
2019-10-16

- Je bent het eerste aanspreekpunt binnen de ICT-afdeling voor alle gebruikers wat betreft incidenten.
- Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van incidenten, het beheer en de registratie ervan.
- Je verzorgt de installatie van workstations, smartphone, tablets en werkt mee aan implementatieprojecten, zowel technisch als applicatief.
- Je analyseert gemelde 'Incidenten', 'Service Requests' en 'Problems' en tracht deze op te lossen alvorens te escaleren naar de departementen operations en/of Applications delivery & sourcing.
- Je volgt zowel technische als functioneel gerelateerde 'Incidenten', 'Service Requests' en 'Problems' op en biedt lange termijn oplossingen aan.
- Je werkt mee aan de implementatie, onderhoud en beheer van een support tool die ITIL georiënteerd is.
- Je ondersteunt de eindgebruikers door het schrijven van werkinstructies en het geven van gebruikerstrainingen.
- Je werkt samen met een collega van een andere afdeling om file structuren aan te maken en user rechten aan te maken.
- Je werkt mee aan het opbouwen en onderhouden van een knowledge base. 
 

Vereisten

- Je hebt een bachelor/graduaat diploma ICT of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent vlot tweetalig Nederlands – Frans met goede kennis van Engels 
- Je hebt een eerste ervaring als Support Engineer
- Je hebt een brede kennis in de ondersteuning van volgende domeinen:
- Windows OS, Linux
- Algemene workplace applicaties 
- Active Directory
- Networking (LAN/WAN/WIFI)
- Mobile devices (android)
- SCCM
- Interesse in HP UX & Unix, bereid om hierin bij te leren
- Je bent service minded 
- Je bent communicatief 
- Je bent flexibel qua werkuren
- Je bent vertrouwd met ITIL 
- Kennis van Omnitracker of andere incident management tools is een plusplunt
- Je bent stressbestendig